Auto riepu maiņas sezona sākusies savlaicīgi; servisos veidojas nelielas rindas

Foto: iAuto
Nozare.lv | 22.11.2014

Šogad riepu maiņas sezona sākās jau oktobra otrajā pusē, bet patlaban interesentiem uz riepu nomaiņu jāgaida divas dienas.

Šogad riepu maiņas sezona sākās jau oktobra otrajā pusē, bet patlaban interesentiem uz riepu nomaiņu jāgaida divas dienas, aģentūrai LETA atzina autoservisos.

"Pirelli Key Point" autoservisu tīkla attīstības vadītājs Baltijas valstīs Mārtiņš Zeimanis stāstīja, ka kopš oktobra beigām "Pirelli Key Point" servisi apkalpojuši vidēji 300 automašīnu dienā. Savukārt patlaban interesentiem uz ziemas riepu nomaiņu ir jāgaida vidēji divas dienas. "Ņemot vērā laika apstākļus, prognozējām, ka rinda pieaugs vidēji trīs dienas uz priekšu," teica eksperts.

Foto: iAuto

Arī Rīgas diennakts autoservisā "Oranž garaž" atzina, ka auto īpašnieku interese nomainīt sezonai atbilstošas riepas vērojama jau trīs dienas, savukārt šodien, uzkrītot pirmajam sniegam, paaugstināta interese pēc sezonas riepu nomaiņas nav vērojama. "Oranž garaž" atzina, ka autoservisā rindas neveidojas, jo pasūtījumi tiek pieņemti pēc pieraksta - patlaban uz riepu nomaiņu jāgaida viena diena.

"Paredzams, ka aktīvākais darbs servisā būs līdz nākamās nedēļas sākumam," prognozēja "Oranž garaž".

"Pārsvarā Latvijas auto īpašnieki sagaida pēdējo brīdi - vai nu sniegu, vai 1.decembri, kad braukt ar vasaras riepām ir aizliegts ar likumu. Tāpat arī šodien, uzkrītot pirmajam sniegam, ir manāma paaugstināta aktivitāte - klienti lielākoties interesējas par riepu maiņas pakalpojumu un vēlas to izdarīt tieši šodien," atzina "Pirelli Key Point" autoservisu tīkla pārstāvis.

Zeimanis stāstīja, ka Latvijas auto īpašnieki sāk aizvien vairāk izvēlēties "premium" klases riepas, tāpat pieaug interese par riepām ar radzēm. Tomēr visvairāk auto īpašnieki izvēlas budžeta klases riepas.

"Pirelli Key Point" servisa darbinieki novērojuši, ka Rīgā lielākā daļa autobraucēju jau ir nomainījuši riepas. Taču šī gada negatīvā tendence ir riepu bēdīgais stāvoklis. "Daudzām riepām protektora dziļums neatbilst minimālajai normai - četri milimetri, tāpat riepām ir nodilusi protektora sānu daļa, ko izraisa nepareizs savērsums vai nevienmērīgs protektora nodilums, kas radies nekorekta spiediena rezultātā," atzina Zeimanis.

Savukārt "Oranž garaž" pieredze liecina, ka auto īpašnieki ar katru gadu aizvien vairāk izvēlas savus auto aprīkot ar jaunām, nevis lietotām ziemas riepām.