"Audi" un "Volkswagen" nākamo gadu attīstības stratēģija paredz paplašināt elektroauto klāstu

"Volkswagen" pārdošanas apmēri Latvijā pērn palielinājās par 7,8%, bet zīmola "Audi" automašīnu pārdošana pērn Lietuvā un Latvijā kopumā auga par 28%.
"VW grupas" pārstāvētie auto zīmoli "Audi" un "Volkswagen" ("VW"), atbalstot ilgtspējīgu uzņēmējdarbības pieeju, kā galveno stratēģisko mērķi nākamajiem gadiem izvirza paplašināt piedāvāto elektroauto klāstu, žurnālistiem sacīja "VW grupas" pārstāvji.
Grupas vadība plāno, ka 2025.gadā "VW" un "Audi" kļūst par nozīmīgākajiem spēlētājiem elektromobiļu tirgū.
Zīmoliem pakāpeniski palielinot elektroauto piedāvājumu, pēc astoņiem gadiem trešdaļa visu modeļu darbosies ar elektriskiem dzinējiem. "VW" un "Audi" mērķis ir ne vien attīstīt šo auto segmentu, bet arī padarīt automobiļus ar elektriskiem dzinējiem pieejamākus plašākai auditorijai, uzsver "VW grupas" pārstāvji.
Kā ziņots, "VW" pārdošanas apmēri Latvijā pērn palielinājās par 7,8%, bet zīmola "Audi" automašīnu pārdošana pērn Lietuvā un Latvijā kopumā auga par 28%.
Tāpat vēstīts, ka "VW grupas" pārstāvošā uzņēmuma "Moller Baltic Import" apgrozījums 2015.gadā bija 193 681 470 eiro, bet peļņa - 3 119 707 eiro. Uzņēmums dibināts 2008.gadā, un tā pamatkapitāls ir 7 807 497 eiro. "Moller Baltic Import" 100% kapitāldaļas pieder Norvēģijas kompānijai "Moller Group".

Volkswagen Passat GTE Foto: iAuto.lv
LASI VĒL
- 20 kilometrus "pret spalvu" (+ VIDEO)
- Kravas auto šoferis nesavalda piekabi (+ VIDEO)
- Lexus RZ ar lielāku bateriju, ātrāku uzlādi un drive-by-wire stūresratu (+ VIDEO)
- Avārija Jēkabpils rotācijas aplī – šoferim radušās veselības problēmas (+ VIDEO)
- Porsche 911 GT3 RS saduras ar BMW M2 - pamatīga avārija Nirburgringā (+ VIDEO)
- Dubļu kross Igaunijā (+ VIDEO)
- Minikrosovers Toyota Aygo X kļuvis par mazāko hibrīdauto savā klasē (+ VIDEO)
- Jānis Vanks izmēģina Volkswagen California Ocean (+ VIDEO)
- Par ko tāda attieksme? (+ VIDEO)
- BMW M2 CS uzstāda jaunu Nirburgringas rekordu (+ VIDEO)