Audi testē sērijveida ražošanas Q6 e-tron prototipu tālajos ziemeļos
![](/img2.php?image=/global/img/original/24718.jpg&width=540&height=354)
Audi Q6 e-tron prototips, kas ir tuvu sērijveida ražošanas versijai, ir vien sākums lielākajai jaunu modeļu ofensīvai četru riņķu zīmola vēsturē. Audi līdz 2025. gadam tirgū laidīs vairāk nekā 20 jaunus modeļus, no kuriem vairāk nekā desmit būs elektroautomobiļi.
Ar Q6 e-tron tiks aizsākta elektroauto ražošana arī Ingolštates rūpnīcā. Šajā ražotnē ieviestā akumulatoru montāžas līnija liecina par Audi spēcīgo apņemšanos elektromobilitātes attīstībā.
Audi šobrīd testē sērijveida ražošanas Q6 e-tron prototipu Eiropas tālajos ziemeļos, ievērojot stingrus drošības noteikumus. Q6 e-tron modeļa ģimene ir pirmā, kas veidota uz jaunās PPE (Premium Platform Electric) tehnoloģiju platformas. Ar 800 voltu elektrisko sistēmu, jaudīgiem un efektīviem elektromotoriem, inovatīvu akumulatoru un uzlādes vadības sistēmu, kā arī jaunizveidoto elektronikas arhitektūru sērijveida ražošanas Q6 e-tron prototips iezīmē nākamo lielo soli Audi modeļu elektrifikācijā un digitalizācijā.
Gaidāmie Q6 e-tron modeļi, kas tiks piedāvāta SUV un Sportback virsbūves versijās, atspoguļo ilgtspējīgu ražošanu, attīstīto Ingolštates ražotnes darbaspēka kvalifikāciju un uzņēmuma elektrifikācijas nākotnes virzienu. Audi arvien straujāk kļūst par vadošo savienotas, pilnībā elektriskas augstākās klases mobilitātes nodrošinātāju. Turklāt šī attīstība tiek balstīta uz spēcīgiem ekonomiskiem pamatiem: Audi grupa 2022. finanšu gadu noslēdza ar rekordaugstiem finanšu rezultātiem.
“Mūsu stratēģija Vorsprung 2030 sniedz īstās atbildes pat vairāku krīžu laikā,” saka AUDI AG izpilddirektors Markus Dīsmans. “Mēs pilnībā koncentrējamies uz ilgtspējību un sistemātisku mūsu produktu digitalizācijas un elektrifikācijas virzību."
![](https://iauto.lv/_mm/i/20230317/43538_03955262ec0.jpg)
![](https://iauto.lv/_mm/i/20230317/43538_1cb330f88fa.jpg)
Foto: Publicitātes attēls
![](https://iauto.lv/_mm/i/20230317/43538_2da93d754b2.jpg)
![](https://iauto.lv/_mm/i/20230317/43538_3e7e8bf4f28.jpg)
![](https://iauto.lv/_mm/i/20230317/43538_4ea7cc21687.jpg)
LASI VĒL
- Nav skaidrs, kurš aprēķināja “Rail Baltica” izmaksas (+ VIDEO)
- Aizspriedumi kavē izvēlēties elektroauto (+ VIDEO)
- Salacgrīvas tilta būvnieki: Darbs ir izaicinošs (+ VIDEO)
- Vai labāk pagaidu ceļa zīmes marķēt ar balto vai dzelteno krāsu? (+ VIDEO)
- Sollei - Cadillac koncepts dabas mīļotājiem (+ VIDEO)
- Kurš kuru? - baltais pret melno jeb Audi pret Peugeot (+ VIDEO)
- Lai uzturētu ceļu kārtībā - dabu saudzējošs zāles pļāvējs (+ VIDEO)
- Sankcijas cenšas apiet ar kravām uz Centrālāziju (+ VIDEO)
- Komisija pauž izbrīnu par vājo RB uzraudzību un plānu (+ VIDEO)
- Saprast un piekāpties? (+ VIDEO)