"Audi" parāda piecdurvju "TT" (+ foto)
Vācijas autobūves kompānija "Audi" uz Parīzes autoizstādi atvedusi sportiskā modeļa "TT" piecdurvju modifikācijas "Sportback" koncepta modeli.
Foto: Publicitātes foto
"Audi TT Sportback" garums ir 4,47 metri, platums - 1,89 metri un augstums - 1,38 metri. Tādejādi tas ir par 29 cm garāks, 6 cm platāks un 3 cm augstāks nekā sērijveida "TT," savukārt koncepta riteņu bāze ir par 12 cm garāka (2,63 m).
Foto: Publicitātes foto
"Sportback" modifikācija izgatavota uz MQB platformas, kas pamatā daudziem "Volkswagen" koncerna modeļiem ("VW Golf," "Audi A3" u.c.). Priekšā "Audi TT Sportback" uzstādīti "McPherson" statņi, aizmugurē četrsviru piekare, bet zem motora pārsega atrodas 2,0 litru turbo četrcilindru dzinējs ar degvielas tiešās iesmidzināšanas sistēmu.
Foto: Publicitātes foto
No standarta produkcijas šis motors atšķiras ar alumīnija virzuļiem, kloķvārpstu, kas izgatavota no īpaši izturīga materiāla un līdz 1,8 bāriem palielinātu turbīnas spiedienu. Motors attīsta 400 ZS jaudu un 450 Nm griezes momentu diapazonā no 2400 līdz 6000 apgriezieniem minūtē un strādā kombinācijā ar septiņu pakāpju S tronic pārnesumkārbu. No vietas līdz simtam "TT Sportback" paātrinās 3,9 sekundēs, kas ir par 0,7 sekundēm ātrāk nekā jaunākās paaudzes TTS un tikai par 0,4 sekundēm lēnāk nekā 550 ZS jaudīgais superauto R8.
Foto: Publicitātes foto
Parīzes eksponāta salons veidots pēc līdzības ar sērijveida modeļiem – arī te galveno vietu aizņem 12,3 collu ekrāns, kas aizstāj instrumentu paneli, spēj parādīt navigācijas norādes un informāciju par automobiļa sistēmu darbību. Pateicoties alumīnija, ādas un alkantara materiāliem, četrvietīgā automobiļa interjers ir vienlaicīgi sportisks un komfortabls, savukārt bagāžas nodalījuma telpa sasniedz itin pieklājīgus 850 litrus.
Foto: Publicitātes foto
Par "Audi TT Sportback" piecdurvju versijas iespējām nonākt sērijveida ražošanā oficiālas informācijas nav, taču jāatgādina, ka agrāk "Audi" vadība ne reizi vien izteikusies par "TT" saimes paplašināšanu ar vairākiem modeļiem, pieminot gan sedanu, gan krosoveru.
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
LASI VĒL
- Lielais tests ir noslēdzies - ved prom 32 auto (+ VIDEO)
- Pauls Timrots dalās iespaidos par jaunākajiem auto no Dacia Duster līdz Mercedes-Benz E-klasei (+ VIDEO)
- Pāreja uz ziemas dīzeļdegvielu no 1. novembra(+ VIDEO)
- No senatnes aizgūts paņēmiens - Ērgļu pusē meža ceļu būvē no sīkbaļķiem (+ VIDEO)
- ASV driftētājs ar Dodge Charger ietriecas cilvēku pūlī; divi smagi ievainoti (+ VIDEO)
- 20 000 elektroauto 2030.gadā - reāls vai pārāk neambiciozs mērķis? (+ VIDEO)
- Kā DUS tirgu ietekmējusi “Straujupītes” ienākšana Rīgā? (+ VIDEO)
- Poļu autovadītājus aizliedzošais signāls neaptur (+ VIDEO)
- Kulbergs prasa atcelt ekspluatācijas nodokli automašīnām, kuras rada līdz 130 CO2 g/km izmešus (+ VIDEO)
- Izveidots Latvijā pirmais bateriju parks (+ VIDEO)