Audi Mexico ceļā uz izaugsmi

Audi México šobrīd nostabilizē savu statusu kā pievilcīgs darba devējs ar vairākiem labiem piedāvājumiem darbiniekiem.
Audi Cilvēkresursu nodaļas valdes loceklis Tomass Sigi (Thomas Sigi) kopā ar Ražošanas nodaļas valdes locekli Frenku Drēvesu (Dr. Frank Dreves) un Pueblas gubernatoru Rafaelu Moreno Valle Rosas (Rafael Moreno Valle Rosas) seko projekta attīstības gaitai uz vietas Meksikā.
„Mēs esam patīkami pārsteigti par būvniecības progresu un mūsu jaunās ražotnes darbinieku augsto motivāciju,” teica Sigi. Audi uzņēmuma mērķis būt par „pievilcīgu darba devēju visā pasaulē“, protams, attiecas arī uz jauno ražotni Meksikā: „Jaunajā ražotnē mēs piedāvāsim plašas tālākās apmācības iespējas, augstākā līmeņa veselības aprūpi, izcilu ēdināšanu un modernus maršrutus starp apkārtējiem transporta mezgliem un ražotni,” turpināja Sigi.

Foto: Publicitātes attēls
„Mēs esam ļoti apmierināti ar progresu apmācības jomā,” preses konferencē stāstīja Matiass Rusts (Mattias Rust). „Audi izstrādā speciālus kursus jaunajiem Meksikas komandas locekļiem.” Piemēram, augstskolu absolventiem Audi México piedāvā jaunu stipendiju programmu. Tās ietvaros līdz pat 20 inženierzinātņu studentiem ir iespēja daļu no studiju laika pavadīt Vācijā.
Šobrīd modernākā Audi ražotne pasaulē un līdz ar to arī Audi saime strauji attīstās – līdz gada beigām uzņēmumam būs pievienojies aptuveni tūkstotis jaunu darbinieku. „Mēs šeit jūtamies gaidīti,” nobeigumā rezumēja Cilvēkresursu nodaļas valdes loceklis Tomass Sigi. „Līdz ar jaunajiem Audi darbiniekiem mēs ar prieku turpināsim iet ‘Meksikas Audi’ ceļu.”
Plānots, ka līdz 2016. gadam Audi México darbinieku skaits kopumā pieaugs līdz 3800 cilvēkiem. Vietējo cilvēku vēlme strādāt Audi ir milzīga – līdz šim darbam ražotnē pieteikušies vairāk kā 30 000 Meksikas iedzīvotāju.
LASI VĒL
- BMW aiztraucas, Škoda nokrīt ritenis (+ VIDEO)
- Jānis Vanks salīdzina KIA Sorento un Hyundai Santa Fe (+ VIDEO)
- Ar ko atšķiras 400 un 800 voltu elektromobiļi? (+ VIDEO)
- Cik droša ir mūsu energoapgāde, un ko Latvija var mācīties no Ukrainas? (+ VIDEO)
- Auto un motorollera sadursme, kurš vainīgs? (+ VIDEO)
- Kāpēc Suzuki Vitara “nelūst un netek”? (+ VIDEO)
- Degviela Spānijā vēl lētāka kā Latvijā? Dīzelis 1.289, bet 95 benzīns 1.359 eiro - 6.05.2025jā (+ VIDEO)
- Ar ko atšķiras salona filtri un cik bieži tie jāmaina? (+ VIDEO)
- Darbu sācis jaunais Honda dīleris Rīgā (+ VIDEO)
- Vai Latvijā varētu ražot elektrību no kodolenerģijas? (+ VIDEO)