"A1" hečbeks kļūst par pirmo "Audi" ar trīscilindru motoru (+ foto)

Foto: Publicitātes foto
iAuto | 14.11.2014

Vācijas autobūves kompānija "Audi" iepazīstinājusi ar hečbeka "A1" restailinga modeli. Modernizācijas procesā tam piešķirti jauni trīscilindru benzīna (1.0 TFSI) un dīzeļa (1.4 TDI ultra), dzinēji, kas attīstīs 95 un 90 ZS jaudu, ierakstot vēsturē "A1" kā pirmo "Audi" ar trīs cilindru motoru.

Neskaitot jau pieminētos trīscilindru motorus, modernizētā "A1" dzinēju paletē būs arī 1.4 TFSI (125,150 ZS) un 1.8 TFSI (192 ZS) benzīna dzinēji, kā arī 1,6 litru 116 ZS dīzelis. Visus spēka agregātus varēs kombinēt ar septiņu pakāpju S-tronic robotizēto pārnesumkārbu, taču rūpnīcas komplektā tā būs vienīgi visjaudīgākajam agregātam.

Hečbeka jaudīgās modifikācijas "S1" tehniskā puse nav mainīta – tāpat kā pirms modernizācijas, arī tagad tā motortelpā atrodas 231 ZS jaudīgs divlitru benzīna turbomotors.

Foto: Publicitātes foto

Atjaunotā hečbeka vizuālo izskatu raksturo jauni galvenie lukturi, citas formas miglas lukturu ietvari un pārveidota aizmugures optika. "A1" interjers nav mainīts, toties garumā hečbeks pielicis trīs centimetrus, sasniedzot 3,98 m kopgarumu. Savukārt tehniskais arsenāls uzlabots ar jaunu stūres pastiprinātāju un regulējamiem amortizatoriem (opcija), kuru cietība mainās atkarībā no izvēlētā "Audi drive select" sistēmas režīma.

Foto: Publicitātes foto

"Audi A1" kļuvis par trešo vācu kompānijas modeli šoruden, kam veikts restailings. Pirms tam jauno izskatu atrādīja sedans "A6" un krosovers "Q3."

Foto: Publicitātes foto

 

 

 

Foto: Publicitātes foto