Rīgas mēra frakcija mēģinās panākt abu Čaka ielas velojoslu saglabāšanu līdz novembrim
Rīgas mēra Mārtiņa Staķa pārstāvētā frakcija "Par/Progresīvie" (PP) koalīcijas partneriem "pieprasījusi saglabāt" abas velojoslas Čaka ielā līdz 1. novembrim, aģentūru LETA informēja frakcijā.
Frakcija aicinājusi šonedēļ sasaukt Satiksmes un transporta lietu komitejas ārkārtas sēdi, lai izvērtētu jūlijā komitejas pieņemtā lēmuma izpildi saistībā ar satiksmes organizāciju Aleksandra Čaka un Krišjāņa Barona ielās.
12.jūlijā tika uzdots līdz 1.septembrim izstrādāt veloinfrastruktūras uzlabojumus Barona ielā, lai nodrošinātu ērtu pārvietošanās ceļu Čaka ielas velojoslas vietā.
PP politiķi uzskata, ka nav saņēmuši visas atbildes par veiktajiem darbiem, tādēļ aicina izskatīt šo jautājumu ārkārtas komitejas sēdē, "lai saņemtu skaidras atbildes un paredzētu risinājumus skolēnu drošības uzlabošanai".
Šie risinājumi esot svarīgi, lai pēc ilgstoša skolas gaitu pārtraukuma uzlabotu drošību Rīgas ielās. Ņemot vērā bērnu un jauniešu atgriešanos pilsētas satiksmē, nepieciešams pēc iespējas izslēgt traģisku negadījumu iespējas, teikts politiķu paziņojumā.
"Esam saņēmuši trauksmes zvanus no centra iedzīvotājiem, centrā dzīvojošajiem vecākiem, kā arī skolu pārstāvjiem, kuri uzsver bērnu drošības aktualitāti, bērniem dodoties uz skolu ar velosipēdu vai kājām," apgalvo PP frakcija.
"Ņemot vērā paredzamos satiksmes izaicinājumus", frakcija rosina pagarināt divu velojoslu atrašanos Čaka ielā līdz šī gada 1.novembrim, līdz tam sagatavojot paredzētos risinājumus Barona ielā.
Papildus tiek aicināts ieviest 30 kilometru stundā atļautā braukšanas ātruma ierobežojumu pie skolām, lai mazinātu nopietnu negadījumu iespējamību.
Kā ziņots, saskaņā ar komitejā lemto, no 1.septembra Čaka ielā satiksmi bija plānots organizēt pa divām autotransporta joslām, vienas sabiedriskā transporta joslas un vienas velojoslas centra virzienā. Iepriekš partija "Progresīvie" šo lēmumu nosauca par pagaidu kompromisu.
Komitejas lēmums arī paredzēja Krišjāņa Barona ielas pārveidi, lai tā kļūtu par pilnvērtīgu ielu gājējiem, velosipēdistiem un tramvaja satiksmei.
LASI VĒL
- Kāpēc brauciens ar jauno elektrovilcienu daudziem izrādījies sāpīgs vai pat neiespējams? (+ VIDEO)
- Gandrīz 200 km/h: Gulbenes novadā autovadītājs 1.27 promiļu reibumā ar VW Golf bēg no policijas (+ VIDEO)
- Izstāde Auto 2024 pārspējusi iepriekšējo gadu rekordus (+VIDEO)
- Motocikla vadītājs brauc pa velo ceļu Vienības gatvē, Rīgā 16.05.2024 (+ VIDEO)
- Busiņa vadītājs zaudē dzīvību ietriecoties kraviniekā (+ VIDEO)
- Arī elektrību. Rīgā atklāta pirmā Neste elektroauto uzlādes stacija (+VIDEO)
- Kad domas citur - neliela gājējas un automašīnas sadursme (+ VIDEO)
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām košo Peugeot 208 Hybrid (+VIDEO)
- Gaidot uzlādi, tas svarīgi - Jēkabpilī uzbūvē mazmājiņu par 70 000 eiro (+ VIDEO)
- Ko dara poļi, kad uz automaģistrāles sastrēgums? (+ VIDEO)