WRC eSports uzvarētājs tiks apbalvots ar jauno GR Yaris

Foto: Publicitātes attēls
BATCC | 08.06.2020

Toyota Gazoo Racing šodien paziņoja, ka ir kļuvusi par eSports WRC atbalstītāju. Paziņojums balstīts uz vienošanos, kas panākta starp Toyota Motor Europe, oficiālās WRC videospēles izdevēju NACON, videospēles izstrādātāju studiju KT Racing un organizāciju WRC Promoter, kas pārstāv rīkotāju pusi.

Vienošanās starp Toyota Gazoo Racing un NACON ietvers aktivitātes kā ar aktuālo WRC 8 izlaidumu, tā arī oficiālās WRC spēles nākošo versiju WRC 9, kas tiks laista klajā 2020. gada 3. septembrī.

Sadarbības ietvaros Toyota Gazoo Racing un NACON dāvinās eSports WRC galvenā titula ieguvējam jauno Toyota GR Yaris – īstu augstas veiktspējas automobili, kura izstrāde balstīta Toyota uzvarās pasaules rallija čempionātā. Kaldināts sacensību tveicē, šis auto ienes autosporta tehnoloģijas un dizainu ielas automobiļu pasaulē. Tas norāda uz Toyota Gazoo Racing tiekšanos radīt aizvien labākus auto, kuri sniedz iekšējo gandarījumu un braukšanas prieku.

Toyota Gazoo Racing un Tommi Mäkinen Racing kopīgi izstrādātais GR Yaris ir jaunās Yaris modeļu saimes flagmanis. Tam uzstādīts 261 zirgspēka 1,6 litru trīs cilindru turbodzinējs, un auto provizoriski spēj sasniegt 100 km/h mazāk nekā 5,5 sekundēs. Šī automobiļa īpaši vieglo konstrukciju papildina optimāls dinamiskais līdzsvars un Toyota jaunā GR-FOUR inteliģentā pilnpiedziņas sistēma.

Šobrīd tiek aizvadīta eSports WRC piektā sezona, un tā piesaista jaunus un jaunus dalībniekus, kuri vēlas pārbaudīt savu cīņassparu aci pret aci ar spēlētājiem no visas pasaules. Sezona noslēgsies oktobrī ar aizraujošu Grande Finale, kad čempionāta uzvarētājs tiks apbalvots ar jauno Toyota GR Yaris.

Andrea Karluči (Andrea Carlucci), Toyota Motor Europe Produktu un mārketinga vadības direktors: “Esam gandarīti sadarboties ar eSports WRC, lai aizraujošais rallijs sasniegtu vēl vairāk fanu visā pasaulē. Būdams viens no Toyota Gazoo Racing pīlāriem, e-autosports ir atslēga, kas mums dod iespēju autosportu un sacīkšu automobiļus padarīt pieejamākus lielākam skaitam cilvēku un it visur veidot jaunu auto draugu paaudzi. Augot interesei par eSports un arī mūsu sporta automobiļu piedāvājumam, mēs lūkojamies nākotnē ar vēlmi veidot vēl ciešāku sadarbību ar saviem partneriem, lai zīmola vērtības un aizraujošie produkti nonāktu tuvāk patērētājiem un faniem.”

Foto: Publicitātes attēls