Baltijas izturības čempionāta 4. posmā uzvar lietuviešu komanda Skuba Dream; Flash Racing īsi pirms finiša piemeklē tehniskas problēmas (+ foto)
19. augusta pēcpusdienā Biķernieku trasē ar saspringtām cīņām trasē tika aizvadīts Baltijas 4 stundu izturības čempionāta 4. posms, kurā uzvaras laurus plūca komanda no Lietuvas – Skuba Dream, izcīnot jau trešo uzvaru šajā sezonā. Latviešu “Flash Racing” komanda izcīnīja devīto vietu absolūtajā kopvērtējumā un otro Diesel 2 klasē.
Līdz ar sacīkšu sākumu vadībā izvirzījās kvalifikācijas uzvarētāji lietuviešu “Rotoma Racing” komanda ar BMW M3 automašīnu, otrajā vietā atradās igauņu “EST 1 Racing”(Porsche Cayman GT4), trešajā pozīcijā izvirzījās vieni lietuvieši “Skuba Dream” ar Porsche GT3 997.
Pēc stundas sadursmi ar betona apmali piedīzvoja somu komanda LMS Racing (Seat Leon TCR), bet automašīnu izdevās sataisīt un komanda atgriezās trasē.
Otrajā stundā notika sadursme starp Flash Racing (BMW 330D), kurai pie stūres atradās Konstantīns Calko, un Nero-GSR Racing komandas VW Golf GTI TCR, kurš brauca tiesi aiz muguras. Kamēr Flash Racing turpināja sacīksti bez lieliem bojājumiem, čempionāta līderi Nero-GSR Racing Team bija spiesti doties boksos, lai veiktu remontdarbus. Pēc aptuveni pus stundu ilgiem centieniem komanda paziņoja, ka sacīkstes neturpinās.
Pēc 2,5 stundām visi trīs sacensību līderi atradās vienā aplī. Sacensību vadībā atradās lietuviešu “Rotoma Racing”. Neilgi pēc tam līderus trasē noķēra un apsteidza “EST 1 Racing” komanda un nedaudz velāk arī “Skuba Dream” komanda.
Pēc pēdējās braucēju maiņas, trasē notika līderu maiņa, pirmie trasē atgriezās Skuba Dream komanda, otrie Rotoma Racing, bet trešie EST 1 Racing. Šādā secībā komandas arī finišēja, pirmo un otro vietu finišā šķīra vien 5,37 sekundes.
Latviešu Flash Racing pēc pēdējās pilotu maiņas saglabāja 4. pozīciju kopvērtējumā, tomēr neilgi pirms finiša komandai radās problēmas ar degvielas sistēmu un tā bija spiesta apstāties trases malā, lai gan pēc servisa apmeklējuma sacīkšu braucienu izdevās finišēt 9. vietā absolūti un 2. vietā Diesel 2 klasē.
Bruno Racing Team izcīnīja 2. vietu A2000 klasē, bet Viptuning palika ceturtie A3000+ klasē.
20. augustā “ENEOS Riga Summer Race” turpināsies ar Baltijas un Latvijas autošosejas čempionāta sacensību braucieniem, vēsturisko automobiļu seriālu “Dzintara aplis” un Starptautisko draudzības kausu. Sacensības atklās un drifta ātruma rekordu Biķernieku trases Ozola līkumā pl.12:00 vēlreiz centīsies uzstādīt HGK Racing Team pilots Kristaps Blušs.
Foto: Publicitātes attēls
LASI VĒL
- Kā baltkrievu tālbraucējs Polijā 350 eiro sodu nopelnīja (+ VIDEO)
- Pilots, kurš uz Tallinas šosejas veica avārijas nosēšanos, ir pieredzējis instruktors (+ VIDEO)
- Drošas braukšanas speciālists neiesaka vasarā braukt ar ziemas riepām (+ VIDEO)
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Mazda MX-30 R-EV. Otra tāda elektroauto nav (+VIDEO)
- Aplēsta summa, ko par vēja parkiem varētu saņemt iedzīvotāji (+ VIDEO)
- Brauciens ar skrejriteni dzērumā – arī 170 eiro sods (+ VIDEO)
- Vai CSN 113. punkts ļauj turpināt kustību pa labo joslu ārpus apdzīvotām vietām? Jā vs Nē 2.DAĻA (+ VIDEO)
- Rekordists? - brauciens ar “Audi” Liepājā rezultējas ar 2000 eiro naudas sodu un tiesību atņemšanu (+ VIDEO)
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Škoda Kodiaq (+VIDEO)
- Gājējs "nogāž" divus motociklistus (+ VIDEO)