Satiksmes ministrs plānošanas reģionos prezentē ilgtermiņa attīstības vīziju Latvijas valsts ceļu tīklam
Satiksmes ministrs Tālis Linkaits kopā ar VAS “Latvijas Valsts ceļi” (LVC) vadību šodien, 21. janvārī, devās uz Zemgales plānošanas reģiona Attīstības padomes sēdi Iecavā, lai diskutētu par Latvijas valsts ceļu tīkla attīstību periodā no 2020. līdz 2040. gadam.
Trešdien, 22. janvārī, satiksmes ministrs dosies uz Kurzemes plānošanas reģiona Attīstības padomes sēdi Kuldīgā, lai iepazīstinātu ar topošo stratēģiju, kas palīdzētu plānot valsts autoceļa tīkla attīstību ilgtermiņā, un saņemtu kurzemnieku redzējumu par iespējamo ceļu attīstību.
Šādas tikšanās plānotas arī Latgales, Vidzemes un Rīgas plānošanas reģionu Attīstības padomes sēdēs, kur piedalās reģiona pašvaldību vadītāji.
Paralēli tam Satiksmes ministrijas speciālisti turpina darbu pie ceļu tīkla izvērtējuma un ir sākuši strādāt pie normatīvo aktu pārskatīšanas un priekšlikumu to grozījumiem izstrādes, lai veiktu esošā ceļu tīkla pārstrukturizāciju, ņemot vērā arī gaidāmo administratīvi teritoriālo reformu.
“Pirmo reizi Latvijā top ilgtermiņa attīstības stratēģija Latvijas valsts ceļu tīklam, kas paredz veidot ātrgaitas valsts ceļu “mugurkaulu” starp lielākajām Latvijas pilsētām un arī attīstīt reģionālo autoceļu tīklu. Svarīgi ir radīt vienotu, pārdomātu vīziju, uz ko vēlamies tiekties. Tas ir priekšnoteikums, lai kopā ar Finanšu ministriju turpinātu aktīvu darbu pie papildus finansējuma avotu meklēšanas autoceļiem,” saka satiksmes ministrs Tālis Linkaits.
“Satiksmes intensitāte uz autoceļiem palielinās, līdz ar to ir būtiski izvērtēt, kur jau tuvākajās desmitgadēs varētu tikt izbūvētas šosejas ar atdalītām brauktuvēm un divlīmeņa pārvadiem. Iedzīvotāji sagaida ceļus, kas būtu ātri un droši,” saka LVC valdes loceklis Mārtiņš Lazdovskis.
Latvijas valsts ceļu attīstības vīzija ir apspriesta Satiksmes ministrijas organizētajā publiskajā domnīcā. Pēc stratēģijas prezentēšanas plānošanas reģionos, to plānots apspriest Latvijas lielo pilsētu asociācijā.

Foto: Publicitātes attēls
LASI VĒL
- Rīgas vecpilsēta ir "liela stāvvieta", taču elektroauto stāvēšanas privilēģijas nesteidz mazināt (+ VIDEO)
- Atpakaļ laikā. Braucam ar vēsturiskajiem auto Škoda Classic dienās (+ VIDEO)
- Tikai mirklis, lai glābtos - LiXiang aizdegas brauciena laikā, liesmas strauji izplatās (+ VIDEO)
- Esiet uzmanīgi, līdz ar tumšo laiku pieaug iespēja sastapt uz ceļa meža zvērus, bīstamākais ir alnis (+ VIDEO)
- 1000 zirgspēki plosās BMW rūpnīcā Minhenē (+ VIDEO)
- Kā darbojas rokas instrumentu mūža garantija? (+ VIDEO)
- Par ko sodīja 60 autovadītājus? -kāpēc pašvaldības dienesti nevar vienoties, kāda ir zīmes "Apstāties un stāvēt aizliegts" nozīme? (+ VIDEO)
- Austrumi satiek Rietumus. Spēkratu dažādība auto orientēšanās dienā (+ VIDEO)
- Terehovas robežšķērsošanas punktā elektroniskajā rindā gaida vidēji 1200 automašīnu (+ VIDEO)
- Bīstams satiksmei? - pensionārs brauc pretēji virzienam un uzkaras uz nomales (+ VIDEO)
