Rīgas motormuzejs – viens no Latvijas veiksmīgākajiem tūrisma produktiem

Pirmdien, 17.decembrī, Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) Tūrisma departaments pasniedza balvas 2018. gada veiksmīgākajiem tūrisma produktiem. Par inovatīvu, kvalitatīvu un ārvalstu viesiem tīkamāko tūrisma produktu tika slavēts Rīgas Motormuzejs, iegūstot godpilno 2.vietu.
No Rīgas Motormuzeja atvēršanas 2016.gada 2.jūlija līdz šim brīdim tā apmeklētāju skaits ir pārsniedzis 400 tūkstošus. Baltijas valstīs lielākā un daudzveidīgākā transportlīdzekļu kolekcija, kā arī interaktīvā ekspozīcija un izglītības projekti ļauj muzejam piesaistīt plašāku auditoriju. Kopš muzeja atvēršanas, bet it īpaši 2018. gadā ārvalstu tūristi sastāda trešdaļu no visiem apmeklētājiem un to skaits katru gadu arvien palielinās. Kā atzīst Rīgas Motormuzeja pārstāvis Andrejs Beļinskis: “Esam lepni, ka spējam bagātināt un dažādot Rīgas un visas Latvijas tūrisma piedāvājumu ar tik specifisku un elegantu produktu kāds ir Rīgas Motormuzejs. Muzeja kā tūrisma produkta resurss vēl nav līdz galam aptverts, tāpēc LIAA augstais novērtējums kalpo kā iedvesma mūsu izaugsmei un veiksmīgam darbam arī nākamajā gadā”.
LIAA Tūrisma departamenta konkursa “Veiksmīgākais jaunais tūrisma produkts” mērķis ir veicināt Latvijas tūrisma produktu atpazīstamību un popularizēt veiksmīgākos jaunos tūrisma produktus, kuri ir ilgtspējīgi, inovatīvi, kvalitatīvi, ar augstu pievienoto vērtību, nodrošina tūristu iesaisti un ir piemēroti ārvalstu tūristu vajadzībām, atbilstoši "Latvijas tūrisma mārketinga stratēģijā 2018.-2023. gadam" noteiktajām mērķauditorijām.
Konkursa finālam kopumā tika izvirzīti 10 jauni un inovatīvi Latvijas tūrisma produkti: Brīvdienu māja "Baltais Čiekurs", Šmakovkas muzejs, Izklaides parks "Avārijas brigāde", Tīklu Parks, Alūksnes Bānīša stacija, Izglītojošs un interaktīvs centrs "Dzelzceļš un tvaiks", Mazmežotnes muiža, Rīgas Motormuzejs, Fantāzijas un radošās meistardarbnīcas "7 Balles", kā arī “Vakars uz ezera / Dinner on the lake”. Bez jau pieminētā Rīgas Motormuzeja par veiksmīgākajiem tūrisma produktiem tika atzīts Izglītojošs un interaktīvs centrs "Dzelzceļš un tvaiks", iegūstot 3.vietu, bet 1.vietu izcīnīja Mazmežotnes muiža.


Foto: Publicitātes attēls
LASI VĒL
- Ar 197 un 163 km/h – policija fiksē pārgalvīgus braucējus; Porsche vadītājam jāmaksā 2200 eiro (+ VIDEO)
- Sadauza divus Chery Tiggo 9 apvidus auto , lai pierādītu, ka Ķīnas auto ir droši, bet vai izdevās? (+ VIDEO)
- Vēriens pārsteidz, bet jāsāk pierast - iAuto.lv ierodas Chery izstāžu kompleksā (+ VIDEO)
- Euro NCAP jaunākie testi: Volkswagen T-Roc un Dongfeng Box tikai trīs zvaigznes (+ VIDEO)
- Kad aizmugurē braucošs uz priekšu neskatās (+ VIDEO)
- Cik maksā Ķīnā eletroauto uzlāde - cenas šosejas malā (+ VIDEO)
- Chery hibrīdauto pārpeld Ķīnas varenāko upi (+ VIDEO)
- Ar smago kravas transportu Ķīnā ir jāuzmanās un trīs lietas, kas pie mums Latvijā ir labāk! (+ VIDEO)
- Elektromobiļi riepas "apēd" ātrāk nekā degvielas automašīnas (+ VIDEO)
- Par cik Ķīnā degviela ir lētāka nekā Latvijā? Dīzelis 0.87, bet 95 benzīns 0.92 eiro - 14.10.2025 (+ VIDEO)