"Renault" un „Le Coq Sportif" piedāvā "Sneacars": no automobiļu projektēšanas līdz apavu modelēšanai (+ FOTO)

Foto: Publicitātes attēls
Renault | 07.02.2020

2010. gada Parīzes autoizstādē “Renault” iepazīstināja ar “Groupe Renault” jaunā galvenā dizainera Lorensa van den Akera pirmo konceptautomobili — iespaidīgo elektrisko „Sport GT DeZir”.

Tieši “DeZir” ir iedvesmojis “Clio IV” izstrādi. Tā jaunās vizuālās identitātes siltais un jutekliskais veidols tika izmantots visā “Renault” klāstā.

AUTOMOBILIS — SPORTA APAVI

Līdzās savam konceptautomobilim Lorenss van den Akers stingri stāvēja uz kājām, kas apautas melnsarkanbaltos „Adidas” sporta apavos. Tas bija pieskaņots modelis, kas pieskaņots automobiļa krāsām. Šī atbilstība veido saikni starp cilvēku un viņa auto. Kopš tā laika katru konceptautomobili un katru jaunu sērijveida modeli papildināja sporta apavu pāris. Tas ir cienītāju gaidīts uzmanības apliecinājums un jaunrades papildu šķautne, kas ir kļuvusi par “Groupe Renault” galvenā dizainera atpazīstamības zīmi.

No pirmajiem „Adidas” līdz jaunākajiem „Le Coq Sportif” sporta apaviem, kas ir izgatavoti pēc individuāla pasūtījuma, pieskaņojoties jaunākās paaudzes “Captur” izlaišanai, kādi 20 modeļi ir ceļojuši pa pasauli un soļojuši pa autoizstāžu gaiteņiem, papildinot “R-Space”, “Frendzy”, “Twin’run”, “Initiale Paris”, “TreZor” un “EZ-ULTIMO”, kā arī “Twingo”, “Clio”, “Mégane”, “Scénic”, “Kadjar”, “Talisman” un “Espace”. Un katram ir savs stāsts.

UZZINĀT VISU

Caur Lorensa sporta apavu izlasi ir iespējams iepazīties ar šiem stāstiem pārgājienā pa modes un automobiļu pasauli. Simbolisma, jaunrades, individualizācijas un materiālu ziņā sporta apavu pāra izstrāde ietver līdzīgu paņēmienus kā automobiļu projektēšanā.

 

Foto: Publicitātes attēls