“Opel” palielina pārdoto auto skaitu

Foto: Publicitātes attēls
Opel | 16.01.2018

"Opel" oficiālā zīmola pārstāvja "Auto Blitz" pārdoto automašīnu skaits 2017.gadā pieaudzis no 519 uz 527 vienībām, un uz gada sākumu jaunu pasūtījumu skaits sastāda 115 jaunas "Opel" automašīnas.

Kā informē uzņēmuma valdes loceklis Normunds Piebalgs, servisa un rezerves daļu apgrozījums 2017.gadā audzis par 20%, savukārt lietotu automašīnu pārdošanas apgrozījums audzis par 71%.

Minēto apliecina arī fakts, ka pērn “Auto Blitz” pārdoto automašīnu skaits pieaudzis līdz 527 vienībām un uz gada sākumu klientu pasūtījumi jau sastāda 115 jaunas “Opel” automašīnas.

Arī šogad “Opel” turpina pērn uzsākto sadarbību ar Vidzemes koncertzāli “Cēis”, nododot bezmaksas lietošanā koncertzālei auto “Opel Insignia”.

Jaunais “Insignia Sports Tourer” ir pirms gada aizsāktās “Opel” un koncertzāles “Cēsis” sadarbības turpinājums. Jau 2017. gada sezonā koncertzāles izstāžu zāle ieguva jaunu vārdu – “Insignia” mākslas galerija, un “Opel” atbalsts dod iespēju apmeklētājiem ne tikai baudīt lieliskus koncertus, bet arī regulāras profesionālās mākslas izstādes. Tagad, pateicoties “Opel” atbalstam, koncertzālei ir iespēja ikdienas vajadzībām un mūziķu transportēšanai izmantot jaunu auto.

Foto: Publicitātes attēls