Ne tas, ko solījāt - Tesla Model 3 pircēji apsūdz ražotāju par mānīšanos

Foto: Ekrānšāviņš
iAuto | 18.01.2018

Daži Tesla Model 3 pircēji sūdzas, ka ražotājs viņus apmānījis, piegādājot mašīnas ar pieticīgāk noformētu salonu nekā bija solīts.

Klienti pārmet ražotājam, ka reklāmas bukletos redzamo un “īsto” automobiļu saloni atšķiras. Twitter lietotājs worstofthymes publicējis Model 3 attēlus ar salona auduma apdari, piebilstot, ka automašīna iegādāta komplektā ar 5000 dolāru vērto Premium aprīkojuma paketi. Par līdzīgām problēmām ziņo arī lietotāji no Reddit un Tesla Motors Club.

Tesla mājaslapā gan nav norādīts, ka greznākās apdares paketē jābūt salona apdarei ar alkantaras materiāliem, tomēr klienti jūtas apmānīti un domā, ka par 5000 dolāru varēja gaidīt augstvērtīgākus materiālus. Turklāt arī oficiālajos attēlos un Youtube publicētajos apskatos redzama alkantaras apdare.

Pērnā gada decembrī aģentūra Reuters ziņoja, ka līdz pat 90 procentiem Tesla automobiļu, kas nobrauc no konveijera ir ražošanas defekti un speciāli uzglabāšanas laukumi esot pilni ar “brāķētiem auto”. Savukārt Tesla Motors paziņoja, ka tas notiek tādēļ, ka visa saražotā produkcija tiek ļoti rūpīgi pārbaudīta.

Pagaidām Tesla Model 3 ražošanas apjomi patiešām ievērojami atpaliek no grafika un plānoto 1500 automobiļu vietā izlaisti vien 260.

Foto: Ekrānšāviņš