Modernizētais "Jeep Cherokee" prezentēts Detroitā (+ FOTO)

Foto: Publicitātes attēls
iAuto | 16.01.2018

ASV autobūves kompānija Jeep prezentējusi modernizēto apvidus auto "Cherokee", kas atbrīvots no bieži kritizētā dizaina. Konstrukcijas kopējais svars samazināts par 91 kg, bet motoru klāstam pievienojies "Wrangler" četrcilindru turbo motors.

2013.gadā, kad parādījās "Jeep  Cherokee" jaunākā paaudze, kompānija saņēma daudz kritisku piezīmju par automobiļa neviennozīmīgo dizainu – visvairāk fanus kaitināja šaurie, augstu novietotie priekšējie lukturi, kas kopā ar plato, zobaino radiatora resti radīja asociācijas ar izbrīnījušos pusaudzi, kas “pārāk stipri atvilcis atpakaļ beisbola cepuri”.

Tagad tā vairs nav un modernizētais "Cherokee" kļuvis daudz nosvērtāks, tajā pašā laikā saglabājot oriģinalitāti un atpazīstamību, kas patiesībā bija arī 2013.gada modeļa veidotāju nolūks.

Arī tehnisko pārmaiņu ir gana daudz. Palielināts no īpaši izturīga tērauda izgatavoto detaļu skaits, bet bagāžnieka durvis tagad ir no kompozītmateriāla. Rezultātā konstrukcijas kopējais svars samazināts par 91 kg.

Apvidus automobilim pieejami trīs pilnpiedziņas varianti: "Active Drive I" ar automātiski pieslēdzamu aizmugures asi, "Active Drive II" ar divpakāpju sadales kārbu un pazeminošo pārnesumu un "Active Drive Lock", ko papildina mehāniskais pašbloķējošais diferenciālis. Papildus šim arsenālam pieejama vilkmes kontroles sistēma ar piecu režīmu izvēli.

Visniknākā bezceļu versija "Trailhawk" jau no rūpnīcas komplektēta ar 25 mm augstāku piekari, savādākas formas bamperiem un pašbloķējošo diferenciāli.

"Jeep Cherokee" aprīkojumā iekļauta multimediju sistēma Uconnect ar 7,0 vai 8,4 collu ekrānu, "Bluetooth", "Apple CarPlay" un "Android Auto" atbalstu, 7,0 collu ciparu mērinstrumentu panelis, adaptīvā kruīzkontrole un parkošanās palīgsistēmma.  

Motoru klāstu veido atmosfēriskais 2,4 litru četru cilindru benzīna motors ar 184 Zs, 3,2 litru V6 ar 275 Zs un 2,0 litru četru cilindru turbo agregāts ar 274 Zs. Visus var kombinēt ar deviņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.  

Foto: Publicitātes attēls