Reklāmas karš
Iespējams, daudzi jau šo reklāmas kampaņu kariņu paspējuši novērtēt citos medijos, taču tas ir gana interesants, lai tam pievērstu uzmanību. Kas zin, cik tālu šis reklāmas kampaņu karš nonāktu, ja ne Bentley
Ģeniālie BMW reklāmisti izdomāja, ka saldsērīgās bildītes visiem jau apnikušas un radīja šādu šedevru:
"Apsveicam Audi - 2006. gada Dienvidāfrikas labāko automašīnu."
No 2006. gada pasaules labākās automašīnas.
Audi reklāmisti arī ilgi uz ausīm negulēja un drīzumā presē parādījās šāda reklāma:
"Apsveicam BMW, 2006. gada labāko automašīnu."
No Lemānas 24 stundu autobrauciena seškārtējā (2000. - 2006.g.) uzvarētāja.
Iespējams, ka tā arī tas viss būtu beidzies, taču kariņā iesaistījās arī
Subaru, cerēdama iegūt papildus dividendes no publikas paaugstinātās
intereses.
Un presē parādījās šāds makets:
"Mēs priecājamies par BMW un Audi, kuri regulāri uzvar automašīnu skaistumkonkursos!"
No 2006. gada pasaules labākā dzinēju būvētāja.
Pēc šī bija gaidāms, ka akcijai pievienosies ne viena vien autoražotāja firma, jo skanīgu nosaukumu un regāliju autobiznesā pietiek.
taču visam punktu pielika pēdējā - Bentley reklāma. Pēc šis visi pārējie pūliņi jau būtu nevietā...
LASI VĒL
- Kāpēc brauciens ar jauno elektrovilcienu daudziem izrādījies sāpīgs vai pat neiespējams? (+ VIDEO)
- Gandrīz 200 km/h: Gulbenes novadā autovadītājs 1.27 promiļu reibumā ar VW Golf bēg no policijas (+ VIDEO)
- Izstāde Auto 2024 pārspējusi iepriekšējo gadu rekordus (+VIDEO)
- Motocikla vadītājs brauc pa velo ceļu Vienības gatvē, Rīgā 16.05.2024 (+ VIDEO)
- Busiņa vadītājs zaudē dzīvību ietriecoties kraviniekā (+ VIDEO)
- Arī elektrību. Rīgā atklāta pirmā Neste elektroauto uzlādes stacija (+VIDEO)
- Kad domas citur - neliela gājējas un automašīnas sadursme (+ VIDEO)
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām košo Peugeot 208 Hybrid (+VIDEO)
- Gaidot uzlādi, tas svarīgi - Jēkabpilī uzbūvē mazmājiņu par 70 000 eiro (+ VIDEO)
- Ko dara poļi, kad uz automaģistrāles sastrēgums? (+ VIDEO)