Volfsburgā izgatavots 44 miljonais "Volkswagen"; pirmais "Golf VII" "Facelift" ceļā pie klienta (+ foto)

Foto: Publicitātes attēls
iAuto | 27.02.2017

"Volkswagen" galvenajā rūpnīcā Vācijas pilsētā Volfsburgā no konveijera noripojis 44 miljonais "Volkswagen" markas automobilis.

Par jubilejas eksemplāru kļuvis hibrīda modelis "Golf GTE" (204 Zs) ar "Dark Iron" krāsas virsbūvi, kas svinīgi sagaidīts klātesot rūpnīcas vadībai un ražošanas kolektīvam.

Automobiļu ražošana Eiropas lielākajā autorūpnīcā aizsākās pirms 72 gadiem, bet "Golf" ar 18 miljonu eksemplāru ir šī uzņēmuma visvairāk izgatavotais modelis, apsteidzot leģendāro „vabolīti” ("Beetle", vāciski "Käfern"), ko Volfsburgā ražoja līdz 1975.gadam, pagūstot izlaist 12 miljonu vienību lielā skaitā.

Atzīmēsim, ka aizvadītajā nedēļā Volfsburgas “Autostadt” (Autopilsētā) savu saimnieku saticis pirmais septītās paaudzes "Golf" modernizētā varianta eksemplārs.

No ārpuses modernizētais "Golf" atšķiras ar jauniem aizmugures lukturiem un diožu galvenajiem priekšējiem lukturiem (tikai par piemaksu).

Iekšpusē pārmaiņu krietni vairāk un to daudzums atkarīgs no pircēja maka biezuma – lepnākajā komplektācijā update "Golf" var būt komplektēts ar pilnībā digitālu mērinstrumentu paneli un izmēros krietni pieaugušu (līdz pat 12,3 collas) multimediju sistēmas ekrānu, kas tagad sapratīs arī žestu un balss komandas.

Papildinājies un uzlabojies palīgsistēmu klāsts. Piemēram, sastrēgumu asistents tagad varēs uzņemties automašīnas vadību pilsētā vai satiksmes korķos līdz pat 60 km/h patstāvīgi paātrinoties, bremzējot vai pilnībā apstājoties, bet jaunā "Emergency Assist" uzmanīs vadītāja uzvedību – ja elektronika konstatēs, ka vadītājs ilgāku brīdi netur stūri, atskanēs brīdinājuma signāls un mirkli pēc tam arī iedarbinātas bremzes. Ja vadītājs nereaģēs arī tad, tiks iedegtas avārijas gaismas un automašīna apstādināta savā joslā.

"VW Golf" pircējam pieejama plaša izvēle no 13 motoru variantiem, tajā skaitā "Plug-in" hibrīda, "E-Golf" elektriskā un dabasgāzes versija.

Kamēr dīzeļdzinēju klāsts atstāts bez izmaiņām (150 vai 184 ZS), benzīnnieku piedāvājumā veiktas dažas korekcijas: bāzes versijas lomu tagad pildīs trīscilindru agregāts ar 85 Zs jaudu, 1,4 litru motors nomainīts ar 1,5 litru dzinēju, kas attīsta 150 Zs (drīzumā arī 130 Zs), bet "GTI" sporta modeļi saņēmuši jaudas piedevu un tagad attīsta 230 ("GTI") un 245 Zs ("GTI Performance").

Līdz šim pieejamajai transmisiju izvēlei ar 6MK un 6DSG pievienosies jauna DSG divsajūgu pārnesumkārba ar septiņiem pārnesumiem, kas pēc ražotāja apgalvojuma, sola līdz pat 0,3 litru degvielas ietaupījumu uz 100 km.

Modernizētais "Golf" ar šodienu pieejams arī dīleru centros, bāzes versijā maksā, sākot no 17 850 eiro (cena Vācijā).

 

72 gados Volfsburgā tapuši jau 44 miljoni Volkswagen

Autostadt klientu centra vadītājs Frančesko Forti izsniedz atslēgas pirmajam Golf VII Facelift eksemplāra īpašniekam

Foto: Publicitātes attēls