Pēc fatālās autoavārijas "Tesla" nebūs jāatsauc ar autopilotu aprīkotās automašīnas
ASV elektrisko automašīnu ražošanas uzņēmumam "Tesla Motors" netiks dots rīkojums valstī atsaukt automobiļus ar autopilota funkciju pēc pērn maijā piedzīvotās avārijas, kurā bojā gājis automašīnas vadītājs.
ASV Ceļu satiksmes drošības pārvalde (NHTSA) izbeigusi izmeklēšanu šajā lietā pēc tam, kad automašīnā netika atklāti defekti.
Džošua Brauns 2016.gada maijā gāja bojā, kad viņa vadītā "Tesla" autopilota režīmā sadūrās ar kravas automašīnu.
"Tesla" vairākkārt uzsvēris, ka autopilota funkcija ir paredzēta tikai, lai sniegtu atbalstu autovadītājiem, kuriem tomēr nepieciešams turēt rokas uz stūres. Šīs funkcijas lietošana paredzēta uz lielceļiem, kur tā ļauj automašīnām automātiski mainīt joslas un reaģēt uz satiksmi.
NHTSA ziņojumā norādīts, ka no automašīnas iegūtie dati uzrādījuši, ka autovadītājs nav bremzējis, stūrējis vai kā citādi rīkojies, lai izvairītos no sadursmes. Turklāt izmeklēšanā nav konstatēti pierādījumi, ka automobiļa sistēma nav darbojusies kā tai paredzēts.
Taču NHTSA uzsver, ka autonozarē pastāv satraukums par to, kā autovadītāju atbalsta funkcijas tiek skaidrotas un reklamētas klientiem.
Foto: Publicitātes attēls
LASI VĒL
- Rekordists? - brauciens ar “Audi” Liepājā rezultējas ar 2000 eiro naudas sodu un tiesību atņemšanu (+ VIDEO)
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Škoda Kodiaq (+VIDEO)
- Gājējs "nogāž" divus motociklistus (+ VIDEO)
- Rīgā notiek velosipēdistu akcija “Kritiskā masa” (+ VIDEO)
- Kāpēc ir tik svarīgi noteikt atbilstošu ātrumu satiksmes organizēšanai? Ceļa zīmes 110 km/h piemērs (+ VIDEO)
- Ko dara šī tehnika? (+ VIDEO)
- Tiesai būs vēlreiz jāskata lieta par bēgšanu no policijas pirms 5 gadiem (+ VIDEO)
- Tikai tagad Latvijas Valsts ceļi atjauno 110 km/h uz Rīgas - Jūrmalas šosejas 30.04.2024 (+ VIDEO)
- Kas ir Cupra Tavascan ? (+VIDEO)
- Kā apdzīt, ja nevar apdzīt? (+ VIDEO)