Krievijā pirmais Bugatti Chiron (1500 Zs) nopirkts par 3,6 miljoniem eiro (+ foto)

Foto: Publicitātes attēls
iAuto | 19.01.2017

Krievijā pirmais Bugatti Chiron varenauto nopirkts par 220 miljoniem rubļu (vairāk nekā 3,6 miljoni eiro), ziņo kaimiņvalsts mediji.

Eiropā šo ārkārtīgi ekskluzīvo automobili, kas nākamgad mēģinās uzstādīt jaunu Ginesa ātruma rekordu sērijveida automašīnām, var nopirkt par cenu, kas sākas no 2,4 miljoniem eiro. Klienta vārds netiek minēts, zināms vien, ka savu pasūtījumu viņš saņems 2018.gadā un plāno to izmantot Eiropā.  

Bugatti Chiron, kas nomainīja līdz tam ražoto modeli Veyron (jaudīgākā modifikācija Super Sport attīstīja 1200 ZS) pirmizrādi svinēja pērnā gada februārī. Divvietīgajai kupejai iebūvēts 1500 ZS W16 motors ar četrām turbīnām, kas attīsta 1500 Zs jaudu un 1600 Nm griezes momentu.

Automašīnas maksimālais ātrums ir 420 km/h. 100 km/h tā sasniedz 2,5 sekundēs, 200 un 300 km/h – attiecīgi 6,5 un 13,6 sekundēs. Superauto varēs paātrināties līdz 380 km/h, bet, lai sasniegtu ražotāja atļautos 420 km/h (elektroniski ierobežots), vadītājam nāksies pārslēgt režīmus un izmantot speciālu atslēgu.

Inženieri izgatavojuši jaunu degvielas iesmidzināšanas sistēmu ar 32 sprauslām, dzesēšanas sistēmu ar 10 radiatoriem un titāna izplūdes sistēmu ar sešiem izvadiem (četri aizmugurē, divi apakšā).

Chiron motors strādā komplektā ar īpaši izturīgu septiņu pakāpju robotizēto divsajūgu pārnesumkārbu. Konstrukciju papildina pilnpiedziņas sistēma ar bloķējošajiem diferenciāļiem, jauna adaptīvā balstiekārta ar pieciem darbības režīmiem, oglekļa šķiedras - keramiskās bremzes, kas ar 300 km/h ātrumu braucošu Chiron apstādinās pēc 275 metriem, sadarbībā ar Michelin izstrādātas riepas (priekšā 285/30 R20, aizmugurē 355/25 R21), kas nodrošina par 14 un 12 procentiem lielāku saķeres virsmu nekā Veyron.

4,54 m garais, 2,04 m platais un 1,21 m augstais Chiron apgādāts ar astoņiem LED starmešiem priekšpusē un 1,60 m garu diožu virteni no 82 elementiem aizmugurē. 1995 kg smagajam automobilim ir oglekļa šķiedras virsbūves paneļi, tāda paša materiāla aerodinamiskā aprīkojuma komplekts un aktīvais aizmugures spoileris ar četriem darba režīmiem.

Salonā ar ādas (pieejami 31 ādas, 8 alkantara varianti), alumīnija un oglekļa šķiedras dekoriem iebūvēti sporta sēdekļi, kas atdalīti ar platu viduskonsoli. Jaunākajos autobūves produktos ierasto liela izmēra multimedijas sistēmas ekrānu te neatrast – tā vietā vien miniatūrs displejs un četras alumīnija grozāmpogas, kas atbild par klimatkontroli, sēdekļu apsildi un ventilāciju. Vadītāja priekšā digitālais mērinstrumentu panelis ar spidometru, kas sagrafēts līdz 500 km/h, stūre ar ātrumu pārslēgšanas svirām, dzinēja starta pogu un braukšanas režīmu taustiņiem.     

Pa kreisi atrodas adaptīvās piekares režīmu poga, kas izmaina balstiekārtas augstumu, amortizatoru cietību, stūres iekārtas, pilnpiedziņas sistēmas, aktīvā diferenciāļa un aerodinamikas elementu darbību, bremžu un stabilizācijas sistēmas algoritmu.

Nākamgad Bugatti ar Chiron plāno uzstādīt jaunu Ginesa ātruma rekordu sērijveida automašīnām, kas šobrīd pieder amerikāņu Hennessey Venom GT (435 km/h kupeja, 427,3 km/h rodsters). 

Foto: Publicitātes attēls