Eiropā pārdoti vairāk nekā 300 tūkstoši Renault Zoe

Foto: Publicitātes attēls
Renault | 27.07.2020

Kopš Renault debijas elektromobiļu tirgū, ZOE ir pārsniedzis 300 000 pārdoto elektromobiļu vienību Eiropā.

Renault Eiropā ir pārdevis vairāk nekā 300 000 elektromobiļu. Francijā vien ir reģistrēti 100 000 Renault ZOE automobiļi. Abi skaitļi apliecina Renault līdera pozīciju Eiropas elektromobiļu tirgū. Tie norāda arī uz pastāvīgu zīmola pārdošanas apjoma pieaugumu šajā segmentā jau kopš 2010. gada.

Kopš 2010. gada Renault ir elektromobilitātes pionieris un līderis Eiropā

Uzņēmums aktīvi strādā, lai veicinātu elektromobiļu popularitāti un ekoloģisko pārveidi. Šī gada pirmajā pusē Renault elektromobiļu pārdošanas apjomi palielinājās par 38%, sasniedzot vairāk nekā 42 000 pārdoto automašīnu vienību. ZOE pārdošanas apjomi palielinājušies par teju 50%, sasniedzot 37 540 pārdotās vienības.

Renault ZOE – neparastais stāsts

Katru gadu ZOE pārdošanas apjomi turpina pieaugt. Šī nelielā pilsētas automašīna ir izpelnījusies ievērību un atzinību, pateicoties nepārtraukti pilnveidotajām tehnoloģijām un pievilcīgajam ārējam dizainam. To vēl jo vairāk var attiecināt uz jauno ZOE.

Zīmola prasmes jeb “know-how” var manīt  jau no pašiem ZOE pirmsākumiem ieviestajos jauninājumos, piemēram, siltumsūknis gaisa kondicionēšanas sistēmā, īpašas riepas ar zemāku rites pretestību vai “brake-by-wire” tipa bremžu pedālis, kas ļauj atgūt enerģiju bremzēšanas laikā. Tikai trīs gadus pēc pirmā modeļa laišanas tirgū Renault grupa prezentēja ZOE ar 41 kWh akumulatoru, kas nodrošina gandrīz divreiz lielāku kilometrāžu (300 km WLTP ciklā). Parādījās arī bagātīgi aprīkotās Edition One versijas ar ādas apdari. Iebūvētais lādētājs Caméléon nodrošina daudzpusīgas uzlādes iespējas. Automašīnu var uzlādēt, izmantojot gan mājsaimniecības kontaktligzdas, gan 22 kW stacijas, kas ļauj uzlādēt enerģiju 80 km nobraukumam tikai 30 minūšu laikā.

2019. gada beigās parādījās jaunais ZOE. Daudzas inovācijas ir paaugstinājušas šī auto komforta līmeni un braukšanas prieku. Jaunais salons tika izstrādāts, ņemot vērā autovadītāja vēlmes. Tas ir aprīkots ar diviem lieliem ekrāniem – 10 collu ekrāns uz instrumentu paneļa un 9,3 collu navigācijas ekrāns, – kā arī jauna multivides sistēma. Jaunais ZOE atvieglo ceļošanu, parādot uz displeja maršrutā pieejamās uzlādes stacijas, kā arī reāllaikā pārbaudot pieejamo kilometrāžu un laiku, kas ir atlicis līdz pilnīgai akumulatora uzlādei, ko var kontrolēt ar tālruni. Jaunais 52 kWh akumulators nodrošina lielisku 395 km kilometrāžas diapazonu WLTP ciklā, savukārt jaunais R135 dzinējs ar 100 kW (135 ZS) jaudu garantē vēl dinamiskāku braukšanu pa lielceļiem un šosejām. Jaunais ZOE, kas aprīkots ar mobilajām tehnoloģijām, turpina savu veiksmes stāstu. Tas arī veicina Renault zīmola – vieglo un kravas automašīnu līdera – panākumus elektromobiļu tirgū, pavisam drīz papildinot elektromobiļu klāstu ar Twingo Electric.

Foto: Publicitātes attēls