BMW X5 un X7 atvadīsies no visjaudīgākā dīzeļdzinēja

Foto: Publicitātes attēls
iAuto | 01.08.2020

BMW izņems no piedāvājuma ar 400 Zs dīzeļdzinēju komplektētos krosoverus X5 un X7. pēdējā iespēja iegūt šādu krosoveru būs rudenī, kad ražotājs izlaidīs versiju Final Edition.

BMW noņems no ražošanas krosoverus X5 M50d un X7 M50d, kas bija apgādāti ar 400 Zs (760 Nm) jaudīgu sešcilindru 3,0 litru dīzeļdzinēju, lēmumu pamatojot ar to, ka šādas versijas ražošana ir pārāk dārga un uzņēmumam neatmaksājas.

B57D30S0 dīzeļdzinēja ražošana sākās 2016.gadā. Toreiz tas bija inovatīvs agregāts, kas augstākas veiktspējas sasniegšanai izmantoja četras turbīnas. Salīdzinot ar iepriekšējo trīs turbīnu motoru, jaunā dīzeļdzinēja jauda pieauga no 381 līdz 400 Zs, bet griezes moments – no 740 līdz 760 Nm. Ar šādu motoru apgādāts X7 krosovers komplektā ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu 100 km/h sasniedza 5,5 sekundēs.

Rudenī BMW sola versiju Final Edition, kas jaudīgās dīzeļversijas faniem būs pēdējā iespēja tikt pie šāda modeļa.

Final Edition būs zīmīgs ar plāksnītēm un uzrakstiem, kas norāda uz īpašo versiju, kā arī ar paplašinātu aprīkojuma sarakstu. Tajā būs Laserlight tālo gaismu lukturi, projekcijas displejs, Crafted Clarity stikla ieliktņi, salona ādas apdare un citas augstākās klases ekstras, ieskaitot pilnu elektronisko palīgu komplektu un multimediju sistēmu, ko var vadīt ar žestiem.

400 Zs dīzeļdzinēja vietu X5 un X7 piedāvājumā ieņems modernizēts sešcilindru agregāts ar divām turbīnām un 340 Zs (700 Nm) jaudu.

 

Foto: Publicitātes attēls