BMW modernizējis 6.sērijas GT (+ FOTO)

BMW uzlabojis 6.sērijas Gran Turismo modeli nedaudz atsvaidzinot izskatu, uzlabojot bāzes aprīkojumu un pievienojot motorus ar daļējo hibrīdsistēmu.
Modernizēto GT visvieglāk atpazīt pēc jaunajiem lukturiem, kas salīdzinot ar priekšteci, kļuvuši šaurāki, bet radiatora reste, tieši otrādi – pieaugusi izmēros. Adaptīvie LED lukturi ar matricu tehnoloģiju tagad būs jau bāzes komplektācijā, bet par piemaksu varēs iegādāties jaunākos BMW Laserligt. Aizmugurē modernizēto modeli “nodod” trapecveida izplūdes sistēmas uzgaļi, kas tagad tiek likti visām versijām.
Salonā iepriecinās jaunā stūre ar savādāk izvietotām funkciju pogām, 12,3 collu ciparu mērinstrumenti (arī visām versijām) un jaunie apdares materiāli. Papildaprīkojuma sarakstā ir četru zonu klimatkontrole, panorāmas jumts, dinamiskais salona komforta izgaismojums, augstvērtīgā Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound audio sistēma un uzlabota izklaides sistēma aizmugures pasažieriem.
Versijai M Sport izveidots savādāks priekšējais bamperis un aizmugures difuzors, virsbūves krāsām un 18-20 collu riteņiem pievienoti vairāki jauni varianti.

Eiropā 6.sērijas GT tiek piedāvāts ar diviem benzīna un trim dīzeļa dzinējiem – visi atbilst Euro 6d prasībām, visi kombinēti ar 48V daļējo hibrīdsistēmu.
Bāzes versijai 630i iebūvēts 2.0 litru 258 Zs benzīna turbomotors, versijas 640i un pilnpiedziņas 640i xDrive izmanto 3.0 litru sešcilindru agregātu, kas attīsta 340 Zs.
Dīzeļdzinēju izvēle sākas ar 190 Zs versijā 620d, versijas 630d un pilnpiedziņas 630d xDrive ieguvušas 286 Zs jaudīgu agregātu, bet topmodelis 640d xDrive tiek komplektēts ar 340 Zs jaudīgu dīzeļdzinēju. Visi motori darbojas kombinācijā ar Steptronic astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Visas sešcilindru versijas aprīkotas ar pneimopiekari, kam ir automātiskā aizmugures ass klīrensa izlīdzināšanas funkcija, bet par piemaksu var iegūt pneimopiekari abām asīm, Executive Drive ar aktīvajiem šķērsstabilizatoriem, aizmugures riteņu piestūrēšanas funkciju, kas uzlabos manevrēšanas spējas.
Elektronisko palīgu klāstā (bāzē vai par piemaksu) joslas uzturēšanas asistents ar aktīvo atgriešanās funkciju, automātiskā bremzēšanas funkcija pilsētas satiksmei, aktīvā navigācija, brīdinājums par kustību krustojumos, bet adaptīvā kruīzkontrole ar Stop&Go funkciju ieguvusi adaptīvo distances kontroli.

Arī digitālās tehnoloģijas paceltas jaunā līmenī – pirmizrāde jaunajam BMW Map, kas nodrošina sevišķi ātru un efektīvu maršrutu ievadīšanu un aprēķināšanu, WLAN pieeja, bezvadu viedtālruņa uzlādēšana, programmnodrošinājuma atjaunošana ”pa gaisu”.
Ražotājs norādījis, ka benzīna versija ar mazāko motoru uz 100 km patērēs vidēji 6,1 – 5,9 litrus, bet taupīgākais dīzeļdzinējs – vien 4,6 – 4,4 litrus degvielas.



Foto: Publicitātes attēls






LASI VĒL
- Uzskatu, ka Ķīnas autobūve jau ir priekšā Eiropas autobūvei, un kas notiktu, ja nebūtu ievedmuitas? (+ VIDEO)
- “Neviens nenāk uz darbu ar domu, ka notrieks cilvēkus” – aicina būt vērīgiem, šķērsojot dzelzceļu (+ VIDEO)
- Ar 197 un 163 km/h – policija fiksē pārgalvīgus braucējus; Porsche vadītājam jāmaksā 2200 eiro (+ VIDEO)
- Sadauza divus Chery Tiggo 9 apvidus auto , lai pierādītu, ka Ķīnas auto ir droši, bet vai izdevās? (+ VIDEO)
- Vēriens pārsteidz, bet jāsāk pierast - iAuto.lv ierodas Chery izstāžu kompleksā (+ VIDEO)
- Euro NCAP jaunākie testi: Volkswagen T-Roc un Dongfeng Box tikai trīs zvaigznes (+ VIDEO)
- Kad aizmugurē braucošs uz priekšu neskatās (+ VIDEO)
- Cik maksā Ķīnā eletroauto uzlāde - cenas šosejas malā (+ VIDEO)
- Chery hibrīdauto pārpeld Ķīnas varenāko upi (+ VIDEO)
- Ar smago kravas transportu Ķīnā ir jāuzmanās un trīs lietas, kas pie mums Latvijā ir labāk! (+ VIDEO)